پنجشنبه 1 آذر 1403  
برگزید ها
بيشتر
اطلاعیه
بيشتر
فرهنگی

 
بيشتر
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
آخرین اخبار
بيشتر
امتحانات ترم دوم 1403-1402
1402/9/15 چهارشنبه

نکات مهم امتحانات

نکات مهمی که دانشجویان باید برای حضور در جلسه امتحانات پایان ترم رعایت نمایند
دستورالعمل برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد
به گزارش روابط عمومی در نیمسال دوم 1403-1402 آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها و متمرکز برگزار خواهد شد.
- آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد.
- دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر می‌باشد، مطابق دستورالعمل به صورت استاد محور برگزار می‌شود. 
-  آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. 
-  آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه LMS استانی و غیرحضوری می‌باشد. 
- زمان ورود دانشجویان به آزمون‌های الکترونیکی، عمومی و عادی 20 دقیقه می‌باشد.
- جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری (نرم افزار ساد)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می ‎باشد. 
- نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است. 
- فایل زیر مربوط به راهنمای شرکت در آزمون های سامانه LMS ریلاین می باشد:

راهنماي شرکت در آزمون هاي سا.pdf618.371 KB

دانشجویان عزیز:هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات زیر را دقیقاً رعایت فرمایید:

1.به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان، http://reg.pnu.ac.ir الزامی است.

2. سی دقیقه قبل از شروع هر آزمون، در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید.

3. آوردن کتاب، جزوه، یادداشت، هندزفری، تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر به جلسه ممنوع می باشد. طبق آئین نامه انضباطی، همراه داشتن تلفن همراه ( روشن یا خاموش) و ساعت هوشمند (Smart Watch) درجلسه امتحان تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق آئین نامه کمیته انضباطی برخورد خواهد شد. لطفا قبل از شروع امتحان، تلفن همراه و یا ساعت هوشمند خود را تحویل باجه امانات دهید.

تذکر : با توجه به نوع سربرگ سوالات، دانشجو مجاز به داشتن ماشین حساب، کتاب قانون و ... می باشد.

4. دانشجویانی که قرار است آزمون آنها به صورت رایانه ای برگزار شود لازم است در ساعت مقرر جلوی سیستم آماده بوده و شماره شناسنامه و شماره دانشجویی خود را به همراه داشته باشد که با وارد کردن آنها می توانند آزمون خود را شروع نمایند.

 5. دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس امتحان دارند موظفند به مسوول جلسه این موضوع را  اعلام و بعد از امتحان اول، جلسه را ترک ننمایند.

6. نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را، رعایت نمایید.

7. دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب آزمون را با خودکار امضاء نمایند.

8. در حین برگزاری آزمون از صبحت نمودن، نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت، خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آیین نامه انضباطی برخورد می گردد.

9. دانشجویان عزیز دقت نمایید، پاسخنامه چاپ شده (print) با مشخصات فردی تان تطبیق کند. در صورت وجود هرگونه مشکل مسوول جلسه را در جریان قرار دهید. در غیر این صورت مسوولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

10. دانشجویان محترم، به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده و در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

11. تکمیل کد سری سوال با توجه به سربرگ صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد. عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو است.

12.  دانشجو موظف است در جلسه امتحان نسبت به تکمیل پاسخنامه تستی با مداد مشکی نرم پررنگ ویا پاسخنامه تشریحی با خودکار اقدام نماید و محل مشخص شده را با خودکار امضاء نمائید.

تذکر :  به هیچ عنوان پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده در صورت عدم قرائت پاسخنامه و عدم اعلام نمره بر اثر مخدوش شدن (سهواً و یا عمداً)دانشجو نمی تواند ادعایی داشته باشد. بعد از پایان جلسه آزمون هیچ گونه اعتراضی در خصوص تکمیل پاسخنامه قابل بررسی نمی باشد.

13. چنانچه دانشجویان بعد از بررسی  سوالات، پاسخنامه و کلید آن، مغایرتی را مشاهده نمودند کد درس و شماره سئوال را یادداشت کرده ، حداکثر دو روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته در سیستم گلستان خویش اعتراض و اشکال خود را اعلام نمایند.   دانشجویان در صورت مشاهده نمره تشریحی می توانند در سیستم اعتراض خود را ثبت نمایند و اساتید محترم مورد بازنگری قرار دهند.

14. دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان آزمون ، چک نویس ، سوال و پاسخنامه خود را تمیز و بدون تاخوردگی تحویل مراقب مربوطه داده و سریعاً از حوزه امتحانی خارج شوند.
با آرزوی موفقیت



راهنمای شرکت در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) 
1- ورود به سامانه آزمون الکترونیکی(بدون کاغذ حضوری)
 

2- وارد کردن شناسه کاربری ( شماره دانشجویی ) و کلمه عبور ( شماره شناسنامه  یا کد ملی با صفر یا کد ملی بدون صفر )


3- مشاهده اطلاعات شخصی و آزمون، تایید آنها و ورود به آزمون


4- پاسخگویی به سوالات با کلیک بر روی گزینه صحیح





راهنماي اعلام اشكال سوالات تستي و ثبت اعتراض به نمرات تشريحي




لیست راه های ارتباطی با همکاران دانشگاه های پیام نور مرکز وزوان

نکات مهم امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1403- 1402 دانشگاه پیام نور:
1. طبق اطلاع رسانی های قبلی تا تاریخ 29 اردیبهشت  نسبت به اخذ گزارش  428 اقدام نمایید.
.
2. درصورتی که در یک تاریخ  و در ساعت یکسان ، دو امتحان مختلف دارید ، حتماً به کارشناس رشته ی خود اطلاع دهید.
سرکارخانم میرمبین 03145318920
 

 
سرکار خانم احمد جو 03145319363-
 
اقای احقاقیان 03145319171
09034659445

 
سرکار خانم احقاقیان 03145319119-داخلی 126
 

بيشتر
کلاسهای الکترونیک (جدید)
بيشتر
آموزش
بيشتر
فرهنگی
بيشتر
برنامه ریزی آموزشی
بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1402/9/15 چهارشنبه

نکات مهم امتحانات

نکات مهمی که دانشجویان باید برای حضور در جلسه امتحانات پایان ترم رعایت نمایند
دستورالعمل برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد
به گزارش روابط عمومی در نیمسال دوم 1403-1402 آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها و متمرکز برگزار خواهد شد.
- آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد.
- دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر می‌باشد، مطابق دستورالعمل به صورت استاد محور برگزار می‌شود. 
-  آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. 
-  آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه LMS استانی و غیرحضوری می‌باشد. 
- زمان ورود دانشجویان به آزمون‌های الکترونیکی، عمومی و عادی 20 دقیقه می‌باشد.
- جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری (نرم افزار ساد)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می ‎باشد. 
- نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است. 
- فایل زیر مربوط به راهنمای شرکت در آزمون های سامانه LMS ریلاین می باشد:

راهنماي شرکت در آزمون هاي سا.pdf618.371 KB

دانشجویان عزیز:هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات زیر را دقیقاً رعایت فرمایید:

1.به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان، http://reg.pnu.ac.ir الزامی است.

2. سی دقیقه قبل از شروع هر آزمون، در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید.

3. آوردن کتاب، جزوه، یادداشت، هندزفری، تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر به جلسه ممنوع می باشد. طبق آئین نامه انضباطی، همراه داشتن تلفن همراه ( روشن یا خاموش) و ساعت هوشمند (Smart Watch) درجلسه امتحان تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق آئین نامه کمیته انضباطی برخورد خواهد شد. لطفا قبل از شروع امتحان، تلفن همراه و یا ساعت هوشمند خود را تحویل باجه امانات دهید.

تذکر : با توجه به نوع سربرگ سوالات، دانشجو مجاز به داشتن ماشین حساب، کتاب قانون و ... می باشد.

4. دانشجویانی که قرار است آزمون آنها به صورت رایانه ای برگزار شود لازم است در ساعت مقرر جلوی سیستم آماده بوده و شماره شناسنامه و شماره دانشجویی خود را به همراه داشته باشد که با وارد کردن آنها می توانند آزمون خود را شروع نمایند.

 5. دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس امتحان دارند موظفند به مسوول جلسه این موضوع را  اعلام و بعد از امتحان اول، جلسه را ترک ننمایند.

6. نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را، رعایت نمایید.

7. دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب آزمون را با خودکار امضاء نمایند.

8. در حین برگزاری آزمون از صبحت نمودن، نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت، خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آیین نامه انضباطی برخورد می گردد.

9. دانشجویان عزیز دقت نمایید، پاسخنامه چاپ شده (print) با مشخصات فردی تان تطبیق کند. در صورت وجود هرگونه مشکل مسوول جلسه را در جریان قرار دهید. در غیر این صورت مسوولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

10. دانشجویان محترم، به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده و در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

11. تکمیل کد سری سوال با توجه به سربرگ صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد. عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو است.

12.  دانشجو موظف است در جلسه امتحان نسبت به تکمیل پاسخنامه تستی با مداد مشکی نرم پررنگ ویا پاسخنامه تشریحی با خودکار اقدام نماید و محل مشخص شده را با خودکار امضاء نمائید.

تذکر :  به هیچ عنوان پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده در صورت عدم قرائت پاسخنامه و عدم اعلام نمره بر اثر مخدوش شدن (سهواً و یا عمداً)دانشجو نمی تواند ادعایی داشته باشد. بعد از پایان جلسه آزمون هیچ گونه اعتراضی در خصوص تکمیل پاسخنامه قابل بررسی نمی باشد.

13. چنانچه دانشجویان بعد از بررسی  سوالات، پاسخنامه و کلید آن، مغایرتی را مشاهده نمودند کد درس و شماره سئوال را یادداشت کرده ، حداکثر دو روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته در سیستم گلستان خویش اعتراض و اشکال خود را اعلام نمایند.   دانشجویان در صورت مشاهده نمره تشریحی می توانند در سیستم اعتراض خود را ثبت نمایند و اساتید محترم مورد بازنگری قرار دهند.

14. دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان آزمون ، چک نویس ، سوال و پاسخنامه خود را تمیز و بدون تاخوردگی تحویل مراقب مربوطه داده و سریعاً از حوزه امتحانی خارج شوند.
با آرزوی موفقیت



راهنمای شرکت در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) 
1- ورود به سامانه آزمون الکترونیکی(بدون کاغذ حضوری)
 

2- وارد کردن شناسه کاربری ( شماره دانشجویی ) و کلمه عبور ( شماره شناسنامه  یا کد ملی با صفر یا کد ملی بدون صفر )


3- مشاهده اطلاعات شخصی و آزمون، تایید آنها و ورود به آزمون


4- پاسخگویی به سوالات با کلیک بر روی گزینه صحیح





راهنماي اعلام اشكال سوالات تستي و ثبت اعتراض به نمرات تشريحي




لیست راه های ارتباطی با همکاران دانشگاه های پیام نور مرکز وزوان

نکات مهم امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1403- 1402 دانشگاه پیام نور:
1. طبق اطلاع رسانی های قبلی تا تاریخ 29 اردیبهشت  نسبت به اخذ گزارش  428 اقدام نمایید.
.
2. درصورتی که در یک تاریخ  و در ساعت یکسان ، دو امتحان مختلف دارید ، حتماً به کارشناس رشته ی خود اطلاع دهید.
سرکارخانم میرمبین 03145318920
 

 
سرکار خانم احمد جو 03145319363-
 
اقای احقاقیان 03145319171
09034659445

 
سرکار خانم احقاقیان 03145319119-داخلی 126
 

1400/3/3 دوشنبه










1398/6/25 دوشنبه
1398/6/9 شنبه
1398/6/9 شنبه



 
بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1402/9/15 چهارشنبه

نکات مهم امتحانات

نکات مهمی که دانشجویان باید برای حضور در جلسه امتحانات پایان ترم رعایت نمایند
دستورالعمل برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد
به گزارش روابط عمومی در نیمسال دوم 1403-1402 آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها و متمرکز برگزار خواهد شد.
- آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد.
- دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر می‌باشد، مطابق دستورالعمل به صورت استاد محور برگزار می‌شود. 
-  آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. 
-  آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه LMS استانی و غیرحضوری می‌باشد. 
- زمان ورود دانشجویان به آزمون‌های الکترونیکی، عمومی و عادی 20 دقیقه می‌باشد.
- جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری (نرم افزار ساد)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می ‎باشد. 
- نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است. 
- فایل زیر مربوط به راهنمای شرکت در آزمون های سامانه LMS ریلاین می باشد:

راهنماي شرکت در آزمون هاي سا.pdf618.371 KB

دانشجویان عزیز:هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات زیر را دقیقاً رعایت فرمایید:

1.به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان، http://reg.pnu.ac.ir الزامی است.

2. سی دقیقه قبل از شروع هر آزمون، در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید.

3. آوردن کتاب، جزوه، یادداشت، هندزفری، تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر به جلسه ممنوع می باشد. طبق آئین نامه انضباطی، همراه داشتن تلفن همراه ( روشن یا خاموش) و ساعت هوشمند (Smart Watch) درجلسه امتحان تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق آئین نامه کمیته انضباطی برخورد خواهد شد. لطفا قبل از شروع امتحان، تلفن همراه و یا ساعت هوشمند خود را تحویل باجه امانات دهید.

تذکر : با توجه به نوع سربرگ سوالات، دانشجو مجاز به داشتن ماشین حساب، کتاب قانون و ... می باشد.

4. دانشجویانی که قرار است آزمون آنها به صورت رایانه ای برگزار شود لازم است در ساعت مقرر جلوی سیستم آماده بوده و شماره شناسنامه و شماره دانشجویی خود را به همراه داشته باشد که با وارد کردن آنها می توانند آزمون خود را شروع نمایند.

 5. دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس امتحان دارند موظفند به مسوول جلسه این موضوع را  اعلام و بعد از امتحان اول، جلسه را ترک ننمایند.

6. نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را، رعایت نمایید.

7. دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب آزمون را با خودکار امضاء نمایند.

8. در حین برگزاری آزمون از صبحت نمودن، نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت، خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آیین نامه انضباطی برخورد می گردد.

9. دانشجویان عزیز دقت نمایید، پاسخنامه چاپ شده (print) با مشخصات فردی تان تطبیق کند. در صورت وجود هرگونه مشکل مسوول جلسه را در جریان قرار دهید. در غیر این صورت مسوولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

10. دانشجویان محترم، به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده و در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

11. تکمیل کد سری سوال با توجه به سربرگ صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد. عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو است.

12.  دانشجو موظف است در جلسه امتحان نسبت به تکمیل پاسخنامه تستی با مداد مشکی نرم پررنگ ویا پاسخنامه تشریحی با خودکار اقدام نماید و محل مشخص شده را با خودکار امضاء نمائید.

تذکر :  به هیچ عنوان پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده در صورت عدم قرائت پاسخنامه و عدم اعلام نمره بر اثر مخدوش شدن (سهواً و یا عمداً)دانشجو نمی تواند ادعایی داشته باشد. بعد از پایان جلسه آزمون هیچ گونه اعتراضی در خصوص تکمیل پاسخنامه قابل بررسی نمی باشد.

13. چنانچه دانشجویان بعد از بررسی  سوالات، پاسخنامه و کلید آن، مغایرتی را مشاهده نمودند کد درس و شماره سئوال را یادداشت کرده ، حداکثر دو روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته در سیستم گلستان خویش اعتراض و اشکال خود را اعلام نمایند.   دانشجویان در صورت مشاهده نمره تشریحی می توانند در سیستم اعتراض خود را ثبت نمایند و اساتید محترم مورد بازنگری قرار دهند.

14. دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان آزمون ، چک نویس ، سوال و پاسخنامه خود را تمیز و بدون تاخوردگی تحویل مراقب مربوطه داده و سریعاً از حوزه امتحانی خارج شوند.
با آرزوی موفقیت



راهنمای شرکت در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) 
1- ورود به سامانه آزمون الکترونیکی(بدون کاغذ حضوری)
 

2- وارد کردن شناسه کاربری ( شماره دانشجویی ) و کلمه عبور ( شماره شناسنامه  یا کد ملی با صفر یا کد ملی بدون صفر )


3- مشاهده اطلاعات شخصی و آزمون، تایید آنها و ورود به آزمون


4- پاسخگویی به سوالات با کلیک بر روی گزینه صحیح





راهنماي اعلام اشكال سوالات تستي و ثبت اعتراض به نمرات تشريحي




لیست راه های ارتباطی با همکاران دانشگاه های پیام نور مرکز وزوان

نکات مهم امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1403- 1402 دانشگاه پیام نور:
1. طبق اطلاع رسانی های قبلی تا تاریخ 29 اردیبهشت  نسبت به اخذ گزارش  428 اقدام نمایید.
.
2. درصورتی که در یک تاریخ  و در ساعت یکسان ، دو امتحان مختلف دارید ، حتماً به کارشناس رشته ی خود اطلاع دهید.
سرکارخانم میرمبین 03145318920
 

 
سرکار خانم احمد جو 03145319363-
 
اقای احقاقیان 03145319171
09034659445

 
سرکار خانم احقاقیان 03145319119-داخلی 126
 

1400/3/3 دوشنبه










1398/6/25 دوشنبه
1398/6/9 شنبه
1398/6/9 شنبه



 
بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1402/9/15 چهارشنبه

نکات مهم امتحانات

نکات مهمی که دانشجویان باید برای حضور در جلسه امتحانات پایان ترم رعایت نمایند
دستورالعمل برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد
به گزارش روابط عمومی در نیمسال دوم 1403-1402 آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها و متمرکز برگزار خواهد شد.
- آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد.
- دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 10 نفر می‌باشد، مطابق دستورالعمل به صورت استاد محور برگزار می‌شود. 
-  آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. 
-  آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه LMS استانی و غیرحضوری می‌باشد. 
- زمان ورود دانشجویان به آزمون‌های الکترونیکی، عمومی و عادی 20 دقیقه می‌باشد.
- جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری (نرم افزار ساد)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می ‎باشد. 
- نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است. 
- فایل زیر مربوط به راهنمای شرکت در آزمون های سامانه LMS ریلاین می باشد:

راهنماي شرکت در آزمون هاي سا.pdf618.371 KB

دانشجویان عزیز:هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات زیر را دقیقاً رعایت فرمایید:

1.به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان، http://reg.pnu.ac.ir الزامی است.

2. سی دقیقه قبل از شروع هر آزمون، در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید.

3. آوردن کتاب، جزوه، یادداشت، هندزفری، تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر به جلسه ممنوع می باشد. طبق آئین نامه انضباطی، همراه داشتن تلفن همراه ( روشن یا خاموش) و ساعت هوشمند (Smart Watch) درجلسه امتحان تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق آئین نامه کمیته انضباطی برخورد خواهد شد. لطفا قبل از شروع امتحان، تلفن همراه و یا ساعت هوشمند خود را تحویل باجه امانات دهید.

تذکر : با توجه به نوع سربرگ سوالات، دانشجو مجاز به داشتن ماشین حساب، کتاب قانون و ... می باشد.

4. دانشجویانی که قرار است آزمون آنها به صورت رایانه ای برگزار شود لازم است در ساعت مقرر جلوی سیستم آماده بوده و شماره شناسنامه و شماره دانشجویی خود را به همراه داشته باشد که با وارد کردن آنها می توانند آزمون خود را شروع نمایند.

 5. دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس امتحان دارند موظفند به مسوول جلسه این موضوع را  اعلام و بعد از امتحان اول، جلسه را ترک ننمایند.

6. نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را، رعایت نمایید.

7. دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب آزمون را با خودکار امضاء نمایند.

8. در حین برگزاری آزمون از صبحت نمودن، نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت، خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آیین نامه انضباطی برخورد می گردد.

9. دانشجویان عزیز دقت نمایید، پاسخنامه چاپ شده (print) با مشخصات فردی تان تطبیق کند. در صورت وجود هرگونه مشکل مسوول جلسه را در جریان قرار دهید. در غیر این صورت مسوولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

10. دانشجویان محترم، به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده و در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

11. تکمیل کد سری سوال با توجه به سربرگ صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد. عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو است.

12.  دانشجو موظف است در جلسه امتحان نسبت به تکمیل پاسخنامه تستی با مداد مشکی نرم پررنگ ویا پاسخنامه تشریحی با خودکار اقدام نماید و محل مشخص شده را با خودکار امضاء نمائید.

تذکر :  به هیچ عنوان پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده در صورت عدم قرائت پاسخنامه و عدم اعلام نمره بر اثر مخدوش شدن (سهواً و یا عمداً)دانشجو نمی تواند ادعایی داشته باشد. بعد از پایان جلسه آزمون هیچ گونه اعتراضی در خصوص تکمیل پاسخنامه قابل بررسی نمی باشد.

13. چنانچه دانشجویان بعد از بررسی  سوالات، پاسخنامه و کلید آن، مغایرتی را مشاهده نمودند کد درس و شماره سئوال را یادداشت کرده ، حداکثر دو روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته در سیستم گلستان خویش اعتراض و اشکال خود را اعلام نمایند.   دانشجویان در صورت مشاهده نمره تشریحی می توانند در سیستم اعتراض خود را ثبت نمایند و اساتید محترم مورد بازنگری قرار دهند.

14. دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان آزمون ، چک نویس ، سوال و پاسخنامه خود را تمیز و بدون تاخوردگی تحویل مراقب مربوطه داده و سریعاً از حوزه امتحانی خارج شوند.
با آرزوی موفقیت



راهنمای شرکت در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) 
1- ورود به سامانه آزمون الکترونیکی(بدون کاغذ حضوری)
 

2- وارد کردن شناسه کاربری ( شماره دانشجویی ) و کلمه عبور ( شماره شناسنامه  یا کد ملی با صفر یا کد ملی بدون صفر )


3- مشاهده اطلاعات شخصی و آزمون، تایید آنها و ورود به آزمون


4- پاسخگویی به سوالات با کلیک بر روی گزینه صحیح





راهنماي اعلام اشكال سوالات تستي و ثبت اعتراض به نمرات تشريحي




لیست راه های ارتباطی با همکاران دانشگاه های پیام نور مرکز وزوان

نکات مهم امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1403- 1402 دانشگاه پیام نور:
1. طبق اطلاع رسانی های قبلی تا تاریخ 29 اردیبهشت  نسبت به اخذ گزارش  428 اقدام نمایید.
.
2. درصورتی که در یک تاریخ  و در ساعت یکسان ، دو امتحان مختلف دارید ، حتماً به کارشناس رشته ی خود اطلاع دهید.
سرکارخانم میرمبین 03145318920
 

 
سرکار خانم احمد جو 03145319363-
 
اقای احقاقیان 03145319171
09034659445

 
سرکار خانم احقاقیان 03145319119-داخلی 126
 

1400/3/3 دوشنبه










1398/6/25 دوشنبه
1398/6/9 شنبه
1398/6/9 شنبه



 
بيشتر